Jeg har brugt Ame pure og fortryder ikke et sekund! Min erfaring med amepure

Har kæmpet med uren hud siden mine teenageår, med store porer, ujævn hudfarve, pigmentpletter og ar og har en blandet hud.
Har været i den store "hudpleje junglen" på jagt efter produkter, der virker og giver hurtige resultater, samt behandlinger af kosmetologer, men uden held.
Til jeg tog en chance på Ame Pure CIT Face Roller og Collagen Therapy Gel, og jeg fortryder ikke et sekund.
Behandlingen har hidtil givet mig mindre porer, glattere hud, bemærker også en forbedring af sorte prikker. Så alt ære til denne behandling. Ved ikke hvor mange tusind af kroner har jeg brugt på behandlinger og hudplejeprodukter. Og bare et eneste af ​​mine produkter, jeg har brugt før koster jo mere end den oprindelige pris for hele behandlingen fra Ame Pure.
Jeg er tidligt i opstartsfasen af behandling med CIT face roller og ame pure collagen therapygel, men endelig har jeg fundet mit produkt, mine to BFF. Og jeg ser frem til at se yderligere resultater i fremtiden.
Da jeg allerede ser en forskel, mens jeg er i den indledende fase af behandlingen, anbefaler jeg Ame pure CIT Face Basic sikkert alle med hudproblemer.
Hilsen, Hege 35 år fra Bergen




No comments:

Post a Comment