Min erfaring med Ame pure CIT Face Roller- Jeg deler mine FØR og EFTER billeder

Jeg er en af ​​dem, der gik igennem teenageår med 2-3 bumser og helt fin hud trods dårlig kost og stress. Jeg var en af ​​de heldige, men desværre viste det sig, at det ikke kan vare evigt. Men op i 20'erne fik jeg et bumseproblem uden sidestykke, selvværd faldet ned mildt sagt når de små bumser kom ud fra porer i huden. Jeg følte mig ikke godt, og huden så ikke godt ud. Jeg blev sat på medicin, der tog det værste væk, men desværre blev huden grim og ujævn, og der poppede stadig op små bumser, som forpestede min hverdag.
Da der ikke er nogen plan for, hvordan huden opfører sig, kom jeg til konklusion, at jeg kunne rulle hver tredje dag, og efter et par uger kunne jeg se forskellen på min hud. Mange af de små ar efter bumser er forvundet, samt huden var blød, når jeg berørte den.
De 10 minutter, som jeg bruger hver tredje dag falder ind under kategorien ​​"god brug af tid," for jeg føler mig helt sikkert bedre, når min hud ser godt ud. Lidt forfængelig må jeg jo være.

Efter behandling har jeg opdaget, at min hud tåler makeup bedre, og det er helt slut på eksem jeg altid fik, når jeg havde brugt makeup fjerner. Det er blevet færre bumser og de 2-3, som dukker op nu og da kan jeg perfekt klare. Mange af de grimme ar er næsten helt væk, og nogle "vredesrynker" på panden er næsten helt væk. Og jeg vil sige at det er et fantastisk resultat!
Hilsen Yvonne Jensen


FØLG OS PÅ INSTAGRAM @amepurebeauty og FACEBOOK





#amepure #citroller #dermaroller #hudroller #ansigtsbehandling #hud #skinrejuvenator #glødihuden #urenheder #rynker #erfaringer #arefteracne #acnear #acne #akne #acneudbrud #resultater #tilbagemeldinger #erfaring #førefterbilleder #resultater #bumsefritansigt

No comments:

Post a Comment